8.2.13

Majlis Makan Malam Tema Retro 70an


Hi olls...terubat x rindu dapat menjengah citer baru ahkak....hakhak...meh nak citer kesah annual dinner 2012 ofis i...lambat buat...11 Jan 2013 baru dapat tarikh lapang...tempat kali ni kat luar lak...kat Bangi Golf Resort...alaaa....dekat ngan umah mawi tuler...padahal tak tau pun katne umah dier...ngeee...btw dinner ni bagi aku 2 in 1...annual dinner dan juga meraikan kemerdekaan abis paper...haha...last paper exam aku pagi 11hb tular kat shah alam...tu yang kemahen lagi over kak kiah propspah ni...meh kita layan2 gambar...


aku x kenal siaper awek specky selendang pink tu....nyawwww....seyesly mase kedatangan aku xde sorang pun yang kenal aku...masa nak duduk kat tempat kosong di satu meja tu siap kene halau weh...ehh ehh sini ada orang lar....so aku duk ar tempat lain...xde sape brani tegur sebab drg x kenal aku....haha....fyi mekap adalah tajaan boutique noora fidaz sdn bhd ya...hebat x...ekekek...segala aksesori baju selendang spek sumer pun dari boutique noora fidaz tu tau! sponsored lar sangat!


time ni nak beratur makan je pun leh gak nak posing...ini ialah pic fav en. gg...pegawai kitorang yang baju kaler koko tu siap emel kat kitorang dengan ucapan...my fav pic with geng happening....dia sangat adore dengan stylista i dan kalau dizoom betul2 pic ni dia suka tang kerlingan mata i walaupun berspecky...tul ker ayat specky mecky ni....


lelaki specky tu our beloved pilot bus aka jiran bawah rumahku juga aka pak lah nama diberi...


ngan mak buyong...sib baek dah ader protection 3 bulan sekali...ahakss...xkan jangkit nyer lar penyakit buatan orang ni....ngehehe....


yang tengah our graphic designer yang tukang buat2 props...bukan BGR yang sediakan tau....


ni pehal kaki terjengket2 ni...x paham aku...orang lahir tahun 70an jer yang tau trend2 ni....


antara yang hadir....they all sooo sporting....tahun depan kita tengok tema apa lak ek....

No comments:

Post a Comment

KIRA SAIZ PREMIUM BEAUTIFUL ANDA

Related Posts with Thumbnails