20.5.11

Semalam i call u...u x answer....

PA KP (Ketua Pengarah) call...dia kater KP panggil aku....alamak naper ek...dah lar bos aku xder...cuti sebab moyang wife dier yang berusia 100 tahun lebih meninggal kat Rembau...aku baru je gi bilik akak EO aku suh dia betulkan balik surat yang dia nak suh bos aku sain...So x bawak henpon or pesan kat PA bilik sebelah aku gi maner...

Sambil akak EO tu betulkan surat ktrg sembang2 pasal anak...beselar...citer pasal anak xkan habis punyer...leka tul...pastu akak kerani dengan muka garang cakap "penat sumer org carik kau..telefon bilik x angkat....telefon henpon x jawab...ko x bawah henpon ker....tu..KP panggil"...

"Alamak...naper ek kak? takut ni..saya buat salah ker?"

"Asal ko nak takut lark? Ko ingat kalau KP panggil tu sebab buat salah je ker?"

"Yelar...sebab semalam saya jaga kat atas"

Ya Allah...risaunyer...naper ek...ader bende ilang ker kat bilik dier...semalam dia meeting pagi...tp petang ader kat opis...aku pun mmg duk ngadap pc jer...siapkan keje yang bos betul aku bagi...sanggup dia naik atas bagi aku kerja..tapi xper...kawan aku kater tu maknenyer bos x boleh biler kiter x der..hik hik....

Sampai atas...PA dia ckp "ni haa puan...fida dah datang.." Naper pulak lar ni...

So aku terus masuk bilik dier...Ader sorang lagi pegawai perempuan kat situ...

KP kater "Owh fida...laman web aper yang u tgk semalam?"

"Ooopss...aper tu puan?"

"Yang tunjuk2 direction baper km tu...."

Ohhh.....dia nak tengok maps google tu...aku pun explain sambil dia taip web tu and cari direction...sebabnyer pegawai perempuan tu claim milage dari Bangi - IKIM KL - Bangi 170 km....semalam KP tanyer driver dier...driver dia kater sekali pergi 80 km ke KL...aku cakap biar betul...bos aku wat klaim Bangi ke INTAN BK sehala pun 45 km...so aku bgtau driver dier salah kot....then cek kat maps google tu...tiber2 KP kuar bagi fail and driver dia terus mention yang dia ckp tadi salah n tunjuk laman web yang aku bukak tu...

Ermmm...pasal tu jer rupenyer...mmg nervous larr...dah lar bos baik aku xder nak back up....aku harap pegawai perempuan tu x salahkan aku sebab dia x leh klaim banyak...huhu....

With Love...

3 comments:

  1. kihkih.. so suspen ini cerita! jd PA ni berdebau je manjang. x suka tau!

    ReplyDelete
  2. wah, bgus kp ni siap nak cek2 lagi..
    salunya bos2 ni men sign je ek..huhuu

    ReplyDelete

KIRA SAIZ PREMIUM BEAUTIFUL ANDA

Related Posts with Thumbnails